Klaar om aan de slag te gaan met Slimmer Online? Je vindt hier uitleg over het volgen van de cursus. Tijdens het afrekenen heb je een account aangemaakt. Je krijgt hiervan een bevestiging in je e-mail (het kan zijn dat dit bericht in je ‘ongewenste email’ beland, dus vergeet die niet te checken wanneer je geen bevestiging ontvangt). Wanneer je inlogt op dit account heb je automatisch toegang tot alle lessen.
Je kunt nu in je eigen tempo aan de lessen werken. Het uitgangspunt is dat je één les per week volgt zodat je in 20 weken de cursus hebt afgerond. Wanneer je meer tijd hebt kun je natuurlijk vooruitwerken. We raden je wel aan om de vaste volgorde van de lessen aan te houden, omdat de lessen op elkaar aansluiten. De kennis die je in het begin van de cursus opdoet heb je later weer nodig. Zo verwijzen we in latere lessen regelmatig naar opdrachten uit eerdere lessen.
Daarnaast is het heel belangrijk om te starten met de strategie zodat je een goede basis hebt voor de rest van je online marketing activiteiten. Ook wanneer je denkt dat je alles al weet over strategie is het goed om hier weer eens doorheen te lopen om zo je strategie te evalueren en aan te scherpen.
Mijn account
In ‘Mijn account‘ zie je een overzicht van alle lessen. De lessen die je al gemaakt hebt zijn blauw, de lessen die je nog moet volgen zijn zwart. Je kunt hier ook terug gaan naar de lessen die je al gevolgd hebt wanneer je iets wil opzoeken.
De lessen
De lessen van Slimmer Online zijn helemaal online te volgen. De lessen beginnen altijd met een stukje theorie en een aantal praktische voorbeelden. Vervolgens wordt de theorie afgewisseld met een aantal praktische opdrachten. De opdrachten waar in de tekst naar verwezen wordt vind je onder aan de les. Wanneer je de opdracht hebt gemaakt kun je weer terug scrollen naar het volgende stukje theorie. De antwoorden die je geeft worden opgeslagen, hierdoor kun je ze altijd terug zoeken ook in de lessen die je eerder hebt gemaakt. Aan het einde van de cursus ontvang je een overzicht van de opdrachten (met jouw antwoorden), dit vormt samen jouw persoonlijke marketing plan.
Wachtwoord vergeten?
Ben je het wachtwoord van je account vergeten? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.